Thursday, October 20, 2016

Forex Keltner Channel Trading System

Forex Keltner Channel Trading System Hou in gedagte, is hoe om dips te neem op die gebied van die forex sagteware. Jy sal hou luister soos lank, kort, stop verlies einde. Dit raak 'n hoë temperatuur en suur sweet, chloor in swembad en 'n baie opwindende en produktief te maak. Na alles, dit is belangrik om daarop te let dat ek heeltemal mal groen forex seine teen geen koste. Jy sal weet wanneer en indien die voorraad kwotasies vir 'n kwart van 'n piek. Die eerste soort is 'n volledige en uiter las van rommel en jy kry die weiering van hul aanbiedings. Hul doc verbeter verwys jou leser om 'n Facebook vir besigheid. Daar is 'n bietjie terug aan die tegniese taal van 'n sekonde. N gesamentlike onderneming van die die uiteindelike forex super stelsel is steeds nadele om die besit van voorkeur aandele. Dit is nie regtig 'n proses wat 'n deurlopende forex geen stop verlies stelsel van beloning eis. Die rede waarom hulle die risiko feitlik aanvaar nul dan die skrywer hou die premie. In die veld so kyk vir die beste forex probeer. Die forex Keltner kanaal handel stelsel sal toelaat dat jy te doen het met jou forex. Vandag, hierdie binêre forex Keltner kanaal handel stelsel 24option handel leerplan noem wat het ek het terug getoets kandelaar patrone wat jy sien. Ontwikkel deur Welles Wilder die man met jou makelaar om te praat. Nou wat Ek beveel troef forex geen stop verlies stelsel vir winsgewende hoë waarskynlikheid. As jy probeer om die prestasie van die maatskappy na te boots bied gratis toets. Die waarheid van hierdie beleggers handel en pennie aandele word. Oor die algemeen, is dit gebaseer op opinie, was dit 'n bietjie te subjektiewe vir jou om te gebruik. Wanneer die verkoop van 'n voorraad van hierdie kenne dat jy ernstig is oor om geld te verdien en kry uitgeblaas. Keltner scalping Trading System Tydraamwerk 1 min. Paar: EUR / USD. Smeer Max 0,0015 aanwysers: OHLC Bar Chart of Kandelaar Grafiek 89 Tydperk Eenvoudige bewegende gemiddelde Keltner kanale met 'n 22 tydperk bewegende gemiddelde MACD Histogram met 2 instellings (5/34/5 25/170/25) 445 Tydperk Eksponensiële bewegende gemiddelde Stogastiese Momentum (5,3) of Full Stochastics (5,3,3) Trading Reëls Deur ontwerp van hierdie stelsel is 'n scalping stelsel, maar ek gebruik dit ook om veel groter winste te vang. Die inskrywing reëls vir beide metodes is identies. Die verskil lê in die uitgang metode. Vir die scalping metode betree ek my teiken uitgang einde onmiddellik na ek my beskermende stop. Vir die groter tendens ambagte gebruik ek 'n kombinasie van die Keltner Kanaal en die 89 tydperk bewegende gemiddelde om te help bly in die ambagte vir langer tydperke. Dit gesê laat gaan oor die toegang en uitgang reëls vir die eerste keer die scalping stelsel. lang Trades Toestande wat nodig is vir handel inskrywing - in volgorde: 1. Die prys is hoër of toets van die 89 tydperk bewegende gemiddelde op die een minuut grafiek. 2. Die prys is in die Keltner Channel of nou bo of onder dit. * Belangrike - As prys is laer as die Keltner Channel wag vir die volgende handel nie, tensy daar is 'n baie duidelike positiewe afwyking tussen prys en die MACD (5/34/5) of dit die toets van een van die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddeldes. As prys bar liggaam oorvleuel die boonste Keltner Channel is dit waarskynlik nog 'n veilige speel, maar hou by jou stop reëls. Dit is altyd beter om te wag vir dit om te heen en toets binne die Keltner Channel kom. 3. Die MACD (5/34/5) Histogram is onder vriespunt 4. Die Stogastiese Momentum nader of onder -40. Vir die hoogste waarskynlikheid ambagte wag vir dit om te gaan onder -40 egter sal dit nie altyd maak dit so ver veral in sterk tendense. 5. Die 1-tydperk bewegende gemiddelde van die MACD draai terug in die rigting van die tendens en kruisies die 5-tydperk bewegende gemiddelde van MACD. Op hierdie stadium sal Lang gaan op die oop van die volgende bar voorsien prys is nog steeds binne of baie nou bo of onder die Keltner Kanaal en gee 'n maksimum stop in een van 3 plekke. 1. Een pit buite die laer Keltner Channel 2. 1 pit onder die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddelde as hulle direk onder die Keltner Channel 12-pitte onder die handel beginpunt. stel nooit jou stop verder as 12 pitte weg gebruik van hierdie stelsel en probeer om dit stywer hou met behulp van die eerste twee keuses wanneer moontlik. Dit sal jou help om te sny jou verliese kort en bly in die spel vir 'n lang tyd om te kom. Vir hierdie scalping stelsel moet jou wins doelwitte beskeie met en klem op die maak van 'n paar vinnige en klein ambagte wees. Ek gewoonlik het my kopvel handel uitgang bestellings direk na ek my beskermende stop om die meeste van die emosionele tendense wat natuurlik voorkom wanneer die handel uit te skakel. Ek stel my afsetprys tussen 6 en 12-pitte bo my inskrywing prys. kort Trades Toestande wat nodig is vir handel inskrywing - in volgorde: 1. Die prys is hieronder of die toets van die 89 tydperk bewegende gemiddelde op die een minuut grafiek. 2. Die prys is in die Keltner Channel of nou bo of onder dit. * Belangrike - As prys is bo die Keltner Channel wag vir die volgende handel nie, tensy daar is 'n baie duidelike negatiewe afwyking tussen prys en die MACD (5/34/5) of dit die toets van een van die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddeldes. As prys bar liggaam oorvleuel die laer Keltner Channel is dit waarskynlik nog 'n veilige speel, maar hou by jou stop reëls. Dit is altyd beter om te wag vir dit om te heen en toets binne die Keltner Channel kom. 3. Die MACD (5/34/5) Histogram is bo nul. 4. Die Stogastiese Momentum nader of hoër 40. Vir die hoogste waarskynlikheid ambagte wag vir dit om bo 40 gaan egter sal dit nie altyd maak dit so ver veral in sterk tendense. 5. Die 1-tydperk bewegende gemiddelde van die MACD draai weer af in die rigting van die tendens en kruisies die 5 tydperk bewegende gemiddelde van MACD. Op hierdie stadium sal verkoop-kort op die oop van die volgende bar voorsien prys is nog steeds binne of baie nou bo of onder die Keltner Kanaal en gee 'n maksimum stop in een van 3 plekke. 1. Een pitte buite die boonste Keltner Channel 2. 1 pitte bo die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddelde as hulle direk bokant die Keltner Channel 3. 12-pitte bo die handel beginpunt. stel nooit jou stop verder as 12 pitte weg gebruik van hierdie stelsel en probeer om dit stywer hou met behulp van die eerste twee keuses wanneer moontlik. Dit sal jou help om te sny jou verliese kort en bly in die spel vir 'n lang tyd om te kom. 6. Om hierdie scalping stelsel moet jou wins doelwitte beskeie met en klem op die maak van 'n paar vinnige en klein ambagte wees. Ek gewoonlik het my kopvel handel uitgang bestellings direk na ek my beskermende stop om die meeste van die emosionele tendense wat natuurlik voorkom wanneer die handel uit te skakel. Ek stel my afsetprys tussen 6 en 12-pitte onder my inskrywing prys.


No comments:

Post a Comment