Saturday, October 8, 2016

Forex Bestuurde Rekeninge Review

Forex Bestuurde Rekeninge Review Is jy op soek na 'n ordentlike plek om 'n bietjie geld te belê? Wie isnt reg. Wel, ek het gesê slim en jy moet wees om deur middel van sorteer al die leuens, Is jy op soek na 'n ordentlike plek om 'n bietjie geld te belê? Wie isnt reg. Wel, ek het gesê slim en jy moet wees om deur middel van sorteer al die leuens, valse beloftes en manipulasie in hierdie industry8230; Ek het besluit om te plaas hierdie Forex Managed rekening Review as Ive uiteindelik 'n geld bestuurder dat ek eintlik 'n paar fondse toegeken aan. (My prestasie te verskans) Glo my, Ive is op soek hoog en laag vir die laaste jaar of so. Vergeet van Zulu Handel en ZipSignals as hulle dit nie doen soos die statistieke toon. Ive been kyk FX Stat wat ek dink is 'n koel diens, maar nie 'n hoë-gehalte handelaars daar nog. OK, die hersiening N foto is die moeite werd 'n duisend woorde. Dit is die aandele kurwe vir Olifant bestuur forex rekening vir vanjaar. Dis reg, meer as 250% tot dusver en die rekening is net al sedert 10 April 2012. Hierdie man is 'n ongelooflike handelaar. Hoe die Forex Managed rekening werk: Maak 'n handel rekening met FiboGroup. (Ek handel met hulle en vertrou hulle. Hulle is 'n baie goeie makelaar omdat die uitvoering daarvan is direkte, hulle dont verander die pryse soos die meeste forex makelaars doen. Betalings is altyd op tyd, hulle het maklike onttrekking. Klantediens beantwoord alle vrae stiptelik. ) Finansier die handel rekening. Die minimum rekening grootte is $ 300 Binne jou rekening paneel klik op 8220; Om Investor8221 ;. Klik op Olifant, kliek op Belê en fondse. Jy verdeel die wins 50:50 met die bestuurder 'n bietjie hoog ja, maar hy is op koers om 300% te doen hierdie jaar! Die keuse van 'n Forex Managed rekening: Hier is 'n paar belangrike statistiek wat daarmee saamgaan hierdie bestuurde rekening. Behalwe kyk na die verdienste altyd wil hê jy moet check die Onttrekking. Dit beteken hoeveel die rekening was in gevaar. Jy kan sien met Olifant bestuur forex rekening dat hy 'n treffer in die begin van sowat 30% en het 'n paar dips so ver dat ook sowat 30% was het. Kyk ook na die fondse in die rekening. Die bestuurder het belê 20k en hy het 58 beleggers wat saam sowat 60k belê. Dit isnt 'n amateur. Let ook dat daar net 66 ambagte vanjaar. En die beleggingstydperk is 1 week, wat beteken dat jy is net 8220; toegesluit in8221; vir 'n week op 'n slag. As jy jou geld uit vroeër koste hy 'n 1% fooi. Ek gee dit 'n mooi damn goed. (Moenie te belê die plaas egter ernstig, sou ek slegs 'n maksimum van 10% van my handel kapitaal met Elephant8230 belê;) Net geld wat jy kan bekostig om te verloor.


No comments:

Post a Comment